Innsamlig av bilder

Mangler bildeFor å oppsummere og bevare begivenheter og høydepunkter fra 2012 for ettertiden, har styret i Norsk Boxerklubb bestemt at vi vil lage en bok vi har gitt navnet "Boxernytt Spesial". Målet er å samle viktig informasjon som utstillings- og bruksresultater, helseresultater, oppdrettere, fødte kull, medlemmer m.m.

Boxernytt Spesial vil på noen områder minne om den gamle årboken (minus utstillingskritikker), men vil også inkludere mye nytt.

Vi har nå sortert alle unike boxere som ble premiert på NKK eller NBK utstillinger i 2012. Planen er å presentere disse med bilde samt navn på mor og far. Det er nesten 180 unike norskeide hunder som deltolk på de aktuelle utstillingene. Vi har bilder av mange av dem, men mangler fortsatt en del. I disse dager sender vi derfor mail og sms til eiere og oppdrettere av de hundene vi mangler. Vi håper alle er behjelpelige med å skaffe de bildene vi mangler:-)