Norsk Boxerklubb får nye nettsider inneværende uke (uke 19)

LogoNorsk Boxerklubb får denne uken nye nettsider.
De nye nettsidene vil være mobilvennlige, noe mange har etterlyst lenge.
Vi vil også få en aktivitetskalender, og oppbyggingen av sidene vil være noe annerledes enn i dag.

Alt blir fra leverandør flyttet over slik det er nå, og det vil garantert bli noen feil og mangler i starten, da vi har ganske store menger med artikler og sider. Vi ber derfor om forståelse for at ikke alt vil fungere som det skal med en gang, og at enkelte andre utleggelser vil måtte vente litt.

Vi kommer til å trenge innspill, og vi kommer til å sette stor pris på disse, men vi vil nå i starten be dere la oss få jobbe oss litt igjennom dette i fred og ro, før dere kommer med tilbakemeldinger om hva som mangler eller ikke fungerer. Husk, dette er frivillig arbeid, ikke noe noen er ansatt til å gjøre. Vi gir beskjed når vi ser vi har kommet dit hen at vi har såpass oversikt at vi kan ta i mot, og ikke minst bearbeide de innspill dere har på manglende sider og lenker.

Vi er veldig spente på hvordan de nye sidene vil fungere, og gleder oss masse til å kunne presentere de.