Velkommen til oppdretterseminar

Invitasjon til oppdretterseminar!

Mangler bildeNorsk Boxerklubb har gleden av å invitere deg til årets oppdretterseminar som arrangeres 7. og 8. desember på Gardermoen.

Tema for seminaret vil være Rasespesifikk Avlsstrategi (RAS). Mer informasjon om RAS finner du på NKK's nettsider:

Til seminaret inviteres alle oppdrettere av boxer, også de som ikke er medlem av raseklubben, samt alle kommende boxeroppdrettere, boxerentusiaster, nye og gamle boxereiere.

Dette blir en unik mulighet til å være med og få viktig informasjon innen de forskjellige temaene som omhandles i RAS dokumentet, og delta i gruppediskusjoner og debatter for å belyse, drøfte og forme innholdet i dokumentet. RAS-gruppa har hatt flere møter i løpet av året, og har diskutert de forskjellige delene av RAS innad i gruppen etter høringsrunden og innspill fra forskjellige utvalg, og vil på seminaret legge frem det endelige forslaget til RAS som deltakerne kan diskutere og komme med innspill til. Program finner du her.

Hvor skal seminaret være?
 Gardermoen Samfunnshus

Hvor mye koster det?
 For medlemmer av Norsk Boxerklubb er prisen kr. 1000, f
or andre er prisen kr. 1400,-

Prisen inkluderer seminaret, lunsj begge dager og middag lørdag. Påmeldingsavgift kan betales inn på konto 7877 05 42889, husk at betalingen må merkes med navn og "oppdretterseminar".

Hvordan melder jeg meg på?
Send en e-post til post@norskboxerklubb.no. Vi trenger navn, adresse, e-postadresse og telefonnummer. Når påmeldingen er mottatt, vil du få en bekreftelse på e-post. Dersom du ikke mottar bekreftelse, er ikke påmeldingen din registrert!

Hvor kan jeg overnatte?

Gardermoen apartment & motel
Comfort hotel runway
Clarion Oslo Airport

Dersom du har spesielle behov i forhold til diett er det viktig å skrive dette i påmeldingen!

Vennlig hilsen

Norsk Boxerklubb